Met invloed meer werk : Vervolgonderzoek naar het effect van klantinvloed op de re-integratie van herbeoordeelde WAO-gerechtigden

samenvatting

Onderzoek naar de effecten van klantinvloed op het vinden van werk dan wel het vergroten van de kansen op de arbeidsmarkt. Uit dit onderzoek blijkt dat investeren in klantinvloed loont. Klanten die invloed uit te oefenen op hun re-integratietraject, ervaren vaker meer maatwerk. Dat deze klanten meer maatwerk ervaren, vergroot vervolgens hun kans op het vinden van werk.

typepublicatie
jaar2008
verantwoordelijkeInspectie Werk en Inkomen,
plaatsDen Haag
instellingInspectie Werk en Inkomen
pagina's28 p.
doelgroepWAO-ers
trefwoordenre-integratietrajecten ; WAO ; klantinvloed
themaIntermediairs
urlwww.iwiweb.nl/cgi-bin/as.cgi/0319000/c/start/file=/9319000/1/j9vvgdedws2muq1/vhxniny3ykys/f=n2p.pdf/tekst.pdf
publicatiemet_invloed_meer_werk.pdf
opmerkingenOnderzoek
referentie nummer232
datum invoer02-03-2010