Met invloed meer werk : Vervolgonderzoek naar het effect van klantinvloed op de re-integratie van herbeoordeelde WAO-gerechtigden
samenvatting
Onderzoek naar de effecten van klantinvloed op het vinden van werk dan wel het vergroten van de kansen op de arbeidsmarkt. Uit dit onderzoek blijkt dat investeren in klantinvloed loont. Klanten die invloed uit te oefenen op hun re-integratietraject, ervaren vaker meer maatwerk. Dat deze klanten meer maatwerk ervaren, vergroot vervolgens hun kans op het vinden van werk.
type | publicatie |
jaar | 2008 |
verantwoordelijke | Inspectie Werk en Inkomen, |
plaats | Den Haag |
instelling | Inspectie Werk en Inkomen |
pagina's | 28 p. |
doelgroep | WAO-ers |
trefwoorden | re-integratietrajecten ; WAO ; klantinvloed |
thema | Intermediairs |
url | www.iwiweb.nl/cgi-bin/as.cgi/0319000/c/start/file=/9319000/1/j9vvgdedws2muq1/vhxniny3ykys/f=n2p.pdf/tekst.pdf |
publicatie | met_invloed_meer_werk.pdf |
opmerkingen | Onderzoek |
referentie nummer | 232 |
datum invoer | 02-03-2010 |