Jonggehandicapten aan de slag : knelpunten en good practices bij de overgang school-werk van Wajonggerechtigden

samenvatting

Na de inleiding volgt kwantitatieve gegevens van de doelgroep. Daarna wordt een overzicht gegeven van de actoren, de belangrijkste knelpunten en mogelijke succesfactoren. Vervolgens wordt het probleem van de sluitende aanpak en van de mogelijke regievoerder nader in beeld gebracht en wordt een voorstel gedaan de sluitende aanpak van Wajonggerechtigden beter te stroomlijnen. Als laatste worden de belangrijkste conclusies nog op een rij gezet en worden enkele aanbevelingen gedaan naar het beleid.

typepublicatie
jaar2005
verantwoordelijkeMonique Stavenuiter, Rob Lammerts
plaatsUtrecht
instellingVerwey Jonker Instituut
pagina's58 p.
doelgroepWajongeren
trefwoordenjonggehandicapten ; probleemanalyse ; succesfactoren
themaOnderwijs
urlwww.verwey-jonker.nl/participatie/publicaties/arbeid/jonggehandicapten_aan_de_slag
publicatiejonggehandicapten_aan_de_slag.pdf
opmerkingenErvaringsverhalen
referentie nummer526
datum invoer02-03-2010