Hoe klanten en burgers de Wmo ervaren: Resultaten tevredenheidsonderzoeken Wmo over 2009

samenvatting

In deze publicatie wordt allereerst meer verteld over de opzet van de onderzoeken en de deelnemers.
Vervolgens worden de resultaten van de onderzoeken in drie groepen van verwante prestatievelden uiteengezet: 1. Prestatievelden 1 t/m 4; Leefbaarheid en sociale samenhang, ondersteuning jeugd, loket, mantelzorg en vrijwilligers. 2 2. Prestatievelden 5 & 6; Bevorderen deelname en individuele voorzieningen. 3. Prestatievelden 7, 8 & 9; Maatschappelijke opvang, openbare geestelijke gezondheidszorg, verslavingsbeleid. De publicatie wordt afgesloten met conclusies en aanbevelingen voor gemeenten en Wmo-raden

typepublicatie
jaar2010
verantwoordelijkeWendy van Beek ; Andrew Britt ; Nelleke de Bruin ; Ingrid Dooms ; Mark Gremmen ; Anja van Lonkhuijzen ; Lieke Salomé
organisatieSGBO ; BMC
plaatsDen Haag
instellingSGBO
pagina's33 p.
publicatievormRapport
trefwoordenWmo ; statistiek ; tevredenheidsonderzoek
themawet- en regelgeving
publicatieklanten_wmo_ervaren.pdf
datum invoer09-11-2010